دیشب پر بود از این مطالب:


خدایا آرزوی کی باشم ،ارزوی کسی نباشم ، خط بخوره اسمم و...


عزیز دل شب ارزو ها که نیست!!

بذار با زبان ساده بگم.

شب قدر شب اینه که بگی خدایا غلط کردم...

غلط کردم به غیر تو رو زدم.

غلط کردم گناه کردم.

غلط کردم خدا 

شب اینه قرانو باز ڪنی دو صفحه حداقل بخونۍ.

قرانو بذاری رو سرت بگی خدایا به حق این قران ببخش مارو :


ﻗﺮﺁﻥ ﺑﻪ ﺳﺮ ﺑﮕﯿﺮ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺣﺲ ﮐﻨﯽ ﺩﻣﯽ ...


ﻧـﯿﺰﻩ ﭼـﻘﺪﺭ ﮔـﺮﯾﻪ ﺑـرﺍﯼ ﺣـﺴﯿﻦ ﮐﺮﺩ ...


دعا کنی برای خودت برای خانواده ات...

شب قدر شب تو و خداست...

خداوند همیشه پای صحبت بنده اش میشینه این شب که خیلی عزیزه بیا و استغفار کن بیا و چند ساعتی باهاش خلوت کن بیا و پرستش کن.

دلتو بشکن روزی با خدا بودنو تو این شب ها از خود خدا بگیر روزی به یاد امام زمان بودن رو .

مشڪل همه حل میشه و به بهترین حکمت پیش میاد اول برای استغفار و برای خدا برو دلت که شکست برای خودت ، برای اطرافیانت و برای :

اقا مسعود۲۵ ساله ای که ۲ سال ونیم تو کماست✖

زوجی که چند ساله منتظر بچه اند✖

اونی که مریض داره✖

سلامتی پدر و مادر های بیمار و پدر و مادر خودت✖

سلامتی کودک های مریض اون هایی که سرطان دارند✖

گرفتاری جوان ها ، ازدواج و گره های اون ها✖

سلامتی خانواده و مریض من...


این چند شب توی دلت غوغا کن .

بزن همه چی رو بریز بیرون مرتب کن دلت رو :

خدارو بالای دلت بچین بعد اهلبیت و امام زمان اونا هر چی رو دوست داشتن تو هم به دلت راه بده اونوقته که میفهمی چه حال شیرینی داره....

امشب هم هیات ها حسینیه ها و.... مراسم عزاداری اقا امیرالمومنین علی ابن ابی طالب.ع. برو

کم کم داریم یتیم میشیم ها....


♥نرو ای گدای مسکین در خانه ی علی زن 


که علی زند همیشه در خانه ی گدا را♥


آقا در خونتو زده مطمعن باش در رو باز کن روزیتو بگیر.....

تو مثل اهڸ ڪوفه در رو نبند بہ روے آقا...


این بیت هم برای اهلش ڪه با همین تا شب اشڪ میریزند:


ضربت شمشیر بر فرق سرم بازی بود...


عمر من با فاطمه بین در و دیوار رفت...