آی جوونی که  محرم برای اربابت سینه میزنی

آی کسی که مشکی میپوشی

آی کسی که براشو گریانی

 باشما هستم

رفقا

برادران

خواهران

تاحالا خیلی شده گفتیم فلانی یزید زمانه فلانی شمر زمانه

اما

تاحالا فکر کردید اباعبد الله علیه السلام امروز ما کیست؟

آیا صدای غربت امام زمانمو  میشنویم

آیا تاحالا شنیدید حضرت بفرماین

هل من ناصر ینصرونی

احتیاج نیست حتما اینارو با گوش سر بشنوی

حتی احتیاج نیست با گوش دل بشنوی

همین که رفتی تو خیابون

اگه

فقط یه ذره به معنی این همه بد حجابی این همه وضعیت مخالف دین

توجه کنی میشنوی

امام زمان ما  اباعبد الله علیه السلام دیروز ماست

این قد نگو  یا لیتنی کنت معک

اگه امروز امام زمان عج الله فرجه رو یاری کردی

 اگ کربلا بودی درصف یاران حسینی بودی

اگه بی تفاوتی اون موقع هم......

میشی مثل اونایی که تو زیارات اربعین ووارث لعنشون میکنیم

الذین سمعت بذلک فرضیت به

اگه الان دشمنی میکنی اون زمان هم......

دشمنی کردن شاخ ودم نداره

همین که یک کلیپ که باعث تحریک آدم میشه رو

پخش کنی دل یه جوون شیعه رو بلرزونی....

مث همونایی که در سپاه یزید رفتن

اصن کاری نکردن ولی فقط رفتن

 

 

من از هر کسی بیشتر به مبحث بالا احتیاج دارم

دعا کنید تو خودم تاثیر بذاره

خدا بهمون بصیرت بده

بحق رضیع صغیر ابا عبدالله علیهما السلام

بصیرت بصیرت بصیرت


تعجیل درفرج امام زمان صلوات